24 Aralık 2011 Cumartesi

SANDRO... "TARZIM VAR BENİM"


Her ayrıntısının, her detayının beni yansıttıgını düşündüğüm SANDRO’lar…

TÜM KADINLAR SANDO' AŞIĞI OLACAK.....  
                                         




 
Benim için bu sezon olmazsa olmazlar bebe yaka tarzları...
Ve bu sezon  herzaman kurtarıcı desenlerden olan leoparıda çok fazla etrafımızda görecegiz.bende bi leopar hayranı olarak bunlardan bikaç parça edindim, SANDRO’ları  engeniş olarak Beymen’lerde görebilirsiniz,Harvey Nichols’da bizi yalnız bırakmıyor tabi

    Benim favorim kolları farklı renk detaylı çizgili gömlek =))
                                   
Mini etekler ve kalem pantolonlardan mutlaka edinin,onu neyle giyerseniz giyin casual havanızın yanında ışıldayacaksınızda.
Eger sizinde gardolabınızda buna benzer parçalar varsa rahatlıkla mix yapabilirsiniz.



SANDRO LOOK’da  görüldüğü gibi etekler ve kalem pantolonlar yogunlukda ve en önemlisi şıklığınızın yanında rahatlıkda düşünülüyor…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...