24 Ocak 2012 Salı

Marchesa "Spring"

Marchesa'nın bahar sezonuda gözdelerimden...
İster kendi nişanında,isterde arkadasının nişanında,düğününde en şık olabilecek kıyafetlerden.
Bahar sezonunun saç ve makyajıda harika görünüyor.


                             Yerlere kadar uzanan tuvaletler,üzerlerinde kullanılan aksesuarların ışıltısı yetiyor elbiseye aşık olmaya...
                               Tüm elbiselerde tek renk secimi kullanılmış...
             Tuvaletlerde , özelliklede şifon kumaşlarda taş kullanımına her zaman karşıyımdır,ama Marchesa'ya torpil geçebiliyorum sanırım ;)

               AMAAA benim herzaman terihim kısalardan oldugu için,ben yukarıdaki taşlı elbiselere aşık oldum...Benim olmalısınız....


                  Uzun lafın kısası Marchesa'nın kullanılar kumaşları,seçtikleri renkler,kullandıkları aksesuarlar gibi gibi gibi gibi her düşündüğü şey harika !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...