19 Şubat 2012 Pazar

DIY

DIY kapsamına fazla yoğunlasmak gerektiğini düşündüğümden size en yeni parçalarla başlamak istedim :)
Sizinde eger kendi oluşturduğunuz parçalar varsa bana mail atmanız yeterli olucaktır,seve seve yayınlarım tabikide :)

Yıllar once erkek reyonundan aldıgım sarı gömleği giyilmeyecekler kısmına almak yerine üzerinde ufak değişiklikler yapmak istedim.
Bu çiçekli vintage esintisi olan minik rulo kumas ise İtalya'dan.
Bebe yakam ise severek aldıgım bir eteğin paca boyundan çıkan parça...
Bebe yaka t-shirt'ümden örnek olarak çizdim,kestim ve üzerine minik inciler diktim :)
Bu güzel mor kumas ise benim güzel terzimin ellerinden çıkan bir ceket...
Terzime istediğim modeli anlatmam yetiyor...
Kumaş ise İstanbul Mahmutpaşa'dan :)
Son olarakda kullanmaktan çok sıkıldıgım siyah yeleğimin cep kısımlarını evde kullanımlayan düğmelerle dikmekten baska hiç birşey yapmadım ;)

1 yorum:

  1. Hepsi harika olmuş canım özellikle sarı gömlek fikrine bayıldım:)
    elilicfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...