22 Şubat 2012 Çarşamba

MOMİJİ

                 Momiji bebeklerini görünce o kadar hoşuma gitti ki sizlede paylaşmalıydım kesinlikle :)
          Eğlence, kutlama ve özel günler için hazırlanmış farklı karakterdeki bebekler ile duygularınızı yansıtabilmemiz için tasarlanmış,ne yalan soylim ben çok eğlendim.
                       Bir çok anlam yüklü bu bebeklerin anlamlarınıda size veriyorum :))

En İyi Arkadaş (best friends) : Ben tüm arkadaşlarımı oldukça seviyorum ama sen en iyisin. En iyi arkadaşım olduğun için teşekkürler.
Doğumgünü Kızı (birthday girl) : Tüm mutluluk dileklerini toplar ve hepsini senin için doğum gününde bir araya getiririm. Umarım onları seversin.
Kız Kardeş (sister) : Hey kız kardeşim! Sen gerçekten en değerlisin.
Küçük Yıldız (little star) : Senin ışıltın çok uzaklara değin parıldıyor, sen küçük bir yıldızsın.
Parti Kızı (party girl) : Ayaklarının ucunda bir dön bakalım, parti kızı!
Şanslı (lucky) : Senin ışıltın çok uzaklara değin parıldıyor, sen küçük bir yıldızsın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...